Daikin čističky vzduchu

Natívny marketing

Kampaň je ukážkou toho, ako v rámci korona marketingu poradensky vstupujeme do produktovej ponuky klienta a prepájame marketingovú stratégiu s kreatívou, CSR aktivitami a, samozrejme, aj s pozitívnymi obchodnými výsledkami.


Na vypuknutie pandémie sme okamžite reagovali natívnou kampaňou pre Daikin. Strategicky sme spojili komunikáciu klimatizácii s čističkami vzduchu, čo je ideálna kombinácia na to, aby ľudia doma aj v práci dýchali až 3x čistejší a zdravší vzduch. Toto kľúčové posolstvo v sebe nesie séria natívnych článkov naprieč rôznymi médiami, ako aj spot v podcaste Dobré ráno denníka Sme. Aj na základe tejto komunikácie si Daikin produkty v tomto období začali žiadať nemocnice a zdravotnícke zariadenia, ktorým Daikin prostredníctvom iniciatívy Kto pomôže Slovensku daroval už vyše 20 svojich zariadení.