čo robíme referencie ventilátor kariéra kontakt

Viac ako 40 % bytov si kupujíci vyberú cez mobil

Aj vďaka analytickému nástroju PARSER.sk sme najskúsenejšou reklamnou agentúrou na Slovensku v oblasti developerského marketingu.

Celý článok

Práca pre klienta sieť elektro predajní si vyžaduje všestrannosť

Stali sme sa víťazom tendra na komplexné zabezpečenie marketingových služieb pre siete elektro predajní Expert a ProElektro.

Celý článok

Kvalitný artwork pre Červený kríž - najlepší print mesiaca

Dať si pár deci počas pracovnej doby? So Slovenkým Červeným krížom to bolo možné. Pripravili sme kampaň, ktorá sa stala najlepším printom mesiaca.

Celý článok

TREND kampaň roka 2014 - 2. miesto

Odbornú i laickú porotu v súťaži Kampaň roka mimoriadne zaujala kampaň pre SČK od z 2CREATE: „Aj málo je veľa“.

Celý článok

Japonské teplošky ohúrili svet reklamy

Launch nového produktu je pre reklamnú agentúru vždy výzva. V mnohých rozmeroch vstupujete do neprebádaných vôd a často sa musíte spoliehať len na svoju intuíciu a nie na dáta.

Celý článok

Ak vaši ľudia pracujú na stodvadsať percent, niekde je chyba

Rozhovor s Martinom Poradom, CEO 2CREATE, o tom ako trojnásobne zvýšiť príjem agentúry a prečo marketing prestáva byť umením.

Celý článok

PREČO ROBÍ AGENTÚRA SOCIAL MEDIA (OVEĽA LEPŠIE)

Ak sa rozhodnete byť so svojou značkou na Facebooku, buď to robte naplno alebo vôbec.

Celý článok

PREČO MÁ REKLAMKA PCHAŤ NOS DO MOBILNÝCH PLATIEB?

Do troch až piatich rokov bude platenie cez mobil bežným štandardom a najdôležitejším predajným kanálom. Ak nevidí túto obrovskú príležitosť klient, dobrá reklamka mu otvorí oči.

Celý článok

PREČO JE ROZŠÍRENÁ REALITA NA SLOVENSKU TAK MÁLO ROZŠÍRENÁ?

Spájanie virtuálnej reality a skutočného obrazu v reálnom čase máme pred očami v rôznych filmoch už x rokov. V zahraničí vznikajú úžasné projekty, ktoré priniesli nové možnosti predaja. Tak prečo nie aj u nás?

Celý článok

S QR JE TO NA SLOVENSKU BIEDA. MÔŽEME SI ZA TO SAMI.

Limity QR sú na míle vzdialené tomu, čo o nich vie väčšina marketérov. Čo potom očakávať od bežného slovenského spotrebiteľa, keď ho k ich používaniu nebudeme učiť?

Celý článok