Plánovaná dovolenka v háji, rána bez dopravných chaosov na cestách a žiadne kávičky či drinky s kamošmi. Áno, aj takto nejako vyzerali uplynulé mesiace. Online svet sa však nezastavil, práve naopak. Žije a je dôležitejší viac ako kedykoľvek predtým. My sme počas tejto situácie nezaspali na vavrínoch a contenty na sociálne siete sme sypali z rukáva jedna radosť. Veď čekni nižšie.
1. Typografia Plus: Nové produkty a nový spôsob tlače
Nakoľko ostalo veľa firiem a odberateľov služieb nášho klienta zatvorených, museli sme sa popasovať s neľahkou úlohou. Preto sme prišli s pohotovým a kreatívnym riešením v podobe produktov s označením #smedoma pre deti i dospelých. Pôvodnú B2B cieľovku sme na istý čas vymenili za B2C a z lokálneho biznisu sme spravili celoslovenský.
Na odľahčenie sme fanúšikov v rámci 1.apríla pobavili a oznámili nový spôsob tlače.
2. CHK: Čistučká inštalácia a zaujímavé vône pre vašu klímu
Montáž klímy počas krízy? Easy. V čase koronakrízy sme nášmu klientovi pomohli odkomunikovať reakciu na aktuálnu situáciu. Pomocou jednoduchej grafiky sme fanúšikom a zákazníkom oznámili nové opatrenia spojené s inštaláciou či servisom klímy.
Vedeli by ste si predstaviť vôňu do klimatizácie podľa vášho výberu? Na deň bláznov sme fanúšikom ponúkli na výber hneď štyri.
3. Daikin: Pomohli sme Slovensku a social distancing
Daikin v spolupráci so svojimi HCE partnermi neotáľal a pripojil sa k celoslovenskej iniciatíve Kto pomôže Slovensku materiálnou pomocou – darovaním svojich čističiek vzduchu nemocniciam, ktoré to potrebujú. K celej iniciatíve sme na Facebooku pripravili sériu príspevkov, ktoré komunikovali pomoc slovenským nemocniciam. Táto pomoc sa stretla s výbornou odozvou nielen od našich fanúšikov.
V rámci témy social distancing sme pomohli s úpravou loga a rozanimovali to aktuálne.
4. ITB: Pozri si svoj vytúžený byt online a rovno si ho rezervuj
Ako jeden z mála developerov má ITB skvelé inovatívne diverzifikačné prvky, ktoré sme využili najmä počas koronakrízy. Sú nimi virtuálna prehliadka bytov a možnosť online rezervácie prostredníctvom vlastnej platobnej brány, ktorú sme pre nich pred časom vyvíjali. Tým pádom sa klient vedel zaobísť aj bez fyzických návštev a obhliadok a potenciálni záujemcovia si dokonca môžu kúpiť byt aj online v tomto e-shope.
Pri projekte Čerešne sme taktiež využili zaujímavý formát, ktorý po rozkliknutí odhalil skryté zaujímavosti.
5. Smapies: Zdravá príchuť namotávky
Čokoládová namotávka je fajn vždy a všade, ale čo tak jej zdravá verzia? Túto novinku sme fanúšikom predstavili snáď v ten najvhodnejší deň - 1.apríla.