čo robíme referencie ventilátor kariéra kontakt

2Create’s Social InstaGrammy vol.1: Stavby, pexesá a obrie fľaše

Jeden múdry týpek raz povedal, že “šťastie je reálne len vtedy, keď je zdieľané.” Dovolíme si to trocha poupraviť: Šťastie je reálne len vtedy, keď tvoje posty zdieľajú. Preto sme rozhodli, že s vami budeme na pravidelnej báze šérovať to najlepšie, čo sme z našich hláv premiestnili na sociálne siete. Let’s go!

Celý článok

Dokážeme neuveriteľné veci s uveriteľnými textami

Dlhoročná práca v reklamke ťa naučí robiť veľa úloh už zautomatizovane (a vždy v top kvalite). Tvorba natívneho contentu je však úplne iná beštia.

Celý článok

Všetky cesty vedú na (developerský) web: Takto ho robíme my

Web je korunou developerského marketingu. Ak ako klient zvažuješ, či bude tá koruna zo zlata alebo z papiera, mysli na to, že ide o miesto, na ktoré odkazujú predajcovia, bannery, billboardy, PR články... VŠETKY komunikačné kanály vedú na web. Jeho špičková úroveň je preto must-have.

Celý článok

Employer branding je nová čierna!

Keď sa Richarda Bransona, zakladateľa viac ako 400 firiem, pýtali na recept na úspech, zhrnul ho jednou vetou: „Postaraj sa o svojich zamestnancov a oni sa postarajú o tvoj biznis.“ Tu to je. Esencia employer brandingu vystihnutá v 12 slovách.

Celý článok

Teplomili vs. Ľadové medvede: Office vie byť neľútostný

S naším klientom Daikin, jednotkou vo svete klimatizácií, sme vytvorili dva tábory, Teplomilov a Ľadových medveďov, a nechali ľudí vyjadriť svoju príslušnosť k nim. Celú kampaň sprevádzali ankety a vtipné skeče od partičky S Hudbou Vesmírnou, ktoré opisovali strasti života v office. A ako to celé dopadlo?

Celý článok

Ako sme FB súťažou získali 300 nových odberateľov newsletteru pre ITB

Neošúchaná a férová facebooková súťaž znie v dobe prvoplánových „lajkovačiek”, „šérovačiek” a “označdvochkamošovačiek” takmer ako sci-fi. My ale máme dôkaz, že kde je nápad, tam je cesta. Facebookových súťaží je neúrekom, s ich formou to už je horšie. Súťažné mechaniky založené na „lacných“ výzvach na zdieľanie či lajkovanie sú nielen proti oficiálnym pravidlám Facebooku, ale je to aj bezobsažná nuda. Pre nášho dlhoročného a veľmi inovatívneho klienta ITB Development sme teda zvolili kreatívnejšiu cestu. Cieľ: Zvýšiť u ľudí záujem o registráciu do newslettera, posilniť pozitívny imidž značk...

Celý článok

Aj tlačiareň dokáže na Valentína rozbúchať srdcia a lámať rekordy návštevnosti

S contentovým marketingom je to ako s láskou. Keď je kvalitný, nikdy neumrie. Začiatkom februára sme naložili facebookovým fanúšikom Typografie plus dvojitú dávku lásky a oni nám ju opätovali, v niekoľkonásobne väčšom objeme!

Celý článok

Z Dánska do 2CREATE - stáž na celé tri mesiace

Začalo to jednoduchým rešeršom ako v univerzitnej knižnici pri hľadaní výrazu, ktorý ťa má nasmerovať k tej správnej knihe. Avšak jediné, čo som potreboval vytiahnuť zo zozbieraných kníh, bolo meno autora a jeho kontent.

Celý článok

PREČO SA V 2CREATE NEMAKÁ PO NOCIACH A AKO SME NARÁSTLI O 100% ZA POSLEDNÉ 3 ROKY

V 2CREATE veríme, že marketing je sluha obchodu a cesta k úspechu vedie cez pokoru a poctivú vyskillovanú prácu.

Celý článok