Ako pracujeme

01

pokecáme

Nie sme pre každého. Ak si myslíš, že ty nie si každý a my sme tá správna agentúra pre teba, hneď na úvod sa priprav na detailnú spoveď o tvojom biznise. Pohrabeme sa v tvojej minulosti, porozprávame sa o tom, ako to ide teraz, preberieme všetky tvoje problémy, zlyhania a nezdary. Ty sa pochváliš, čím si výnimočný a poohovárame tvoju konkurenciu. Následne budeme o tebe, ale už bez teba, intenzívne diskutovať a zisťovať, čo o tebe hovorí internet, zákazníci či influenceri. Výsledkom bude kritická produktová a trhová analýza, kde úprimne zhodnotíme pozíciu tvojej značky, vyhliadky a reálnosť stanovených cieľov.

02

BRÍFUJEME

Odborne tomu hovoríme brief a analýza a venujeme jej množstvo času, pretože je základom komunikačnej stratégie. Rozsah stratégie závisí od potrieb teba-klienta. Môžeme spolu začať od základov – vymyslieť názov a identitu produktu či služby, definovať corporate identity, identifikovať cieľové skupiny a pozicioning, pripraviť web a základnú digitálnu komunikáciu vrátane sociálnych sietí, vypracovať obchodnú taktiku. Pre zavedených trhových hráčov, ktorí to chcú skúsiť inak a efektívne, pripravíme komunikačné kampane vrátane mediálnej stratégie a kreatívneho konceptu. Sme doma v obsahovom a natívnom marketingu a sme absolútna špička v developerskom segmente, pre ktorý sme vyvinuli jedinečný systém PARSER.

03

STARÁME SA

Keď si odsúhlasíme stratégiu, dostávaš sa do rúk skúseného account tímu, v rámci ktorého sa o teba bude starať on-line a off-line account. Nečakaj však, že budú skákať, ako im budeš pískať. Budú pri tebe stáť, radiť ti, pomáhať, vedia zariadiť aj nemožné. Ale vedia povedať aj NIE, pokiaľ sa chystáš urobiť nerozumné rozhodnutie. Pre tvoju spokojnosť bude pracovať tím grafikov a DTP operátorov, copywriterov a novinárov, kreatívcov, programátorov, social media accountov a eventový tím.

04

HODNOTÍME

Počas celej doby spolupráce sa klientovi venuje strategicko-analytický tím, ktorý na základe systému ALAS priebežne hodnotí výkonnosť kampane a koriguje jej priebeh k naplneniu stanovených cieľov.

Ak si pripravený byť úprimný, dôverovať tvojej agentúre, nechať si poradiť a skúsiť robiť veci inak, tak nie si každý, ale náš klient.

POĎME NA TO / OZVI SA NÁM