V našich rukách sú profily a stránky s viac ako 400 000 používateľmi. Zabezpečíme komplexnú správu všetkých tvojich sociálnych kanálov – Facebook, Instagram, LinkedIn, alebo iné. Interný tím social profesionálov navrhne stratégiu komunikácie, optimálny tone of voice, pripraví atraktívne témy na dlhodobú komunikáciu, vytvorí konkrétne posty, grafiku, textácie a dokonca za teba odpovie na otázky – aj tie nepríjemné – v komentároch alebo správach.
Skokový rast, skokové výsledky. Pre polikliniku MEDANTE sme pripravili novú stratégiu, rebranding a repozicioning značky – to všetko v čase skokového rastu polikliniky. A ako sa to prejavilo na sociálnych sieťach?
Úspešne komunikujeme nielen náš nový kreatívny koncept udržateľného zdravia, ale aj také náročné témy, ako sťahovanie do nových priestorov, prijímanie nových lekárov, otváranie nových ambulancií či rozširovanie medicínskych služieb. Za necelý rok sa nám podarilo zvýšiť návštevnosť Facebook page o 190 %, na Instagrame o 422 % a reach a impresie stúpli o rovných 100 %. Mimoriadne efektívna bola aj naša lead generation kampaň. Klientovi sme vygenerovali až 1 442 kvalitných leadov s relevanciou 95 % za výnimočnú priemernú cenu iba 2,09 € za jeden lead. Sme hrdí na to, že aj naše výsledky sú skokové.
Aj vám sa zdá, že tepelné čerpadlá, klimatizácie a čističky vzduchu sú antiinstagramovská téma? Pre nášho klienta Daikin sme sa rozhodli vytvoriť ten najsexy Instagram spomedzi všetkých Instagramov. Taký, ktorý na prvý pohľad zaujme, osloví, jednoducho taký, ktorému chcete dať follow.
A keďže vieme, v čom spočíva gro tejto sociálnej siete, chopili sme sa toho maximálne hravo a brnkajúc na vizuálnu strunu. Vytvárame tak pestrý a pútavý účet, ktorý pripomína veselé puzzle. Tým, že sme Daikin priniesli aj na túto sociálnu sieť, zvyšujeme zásah nových potenciálnych zákazníkov a efektívne budujeme ešte vyššiu poznateľnosť tohto precízneho japonského brandu na Slovensku.
Netradičné postupy v komunikácii na sociálnych sieťach sú v dnešnej dobe “pretlaku” na našich feedoch často kľúčové.
A zaujať generáciu Z, ktorá je prísunom informácií a reklám už desenzitivovaná? Od začiatku nám bolo jasné, že k uvedeniu tejto značky na trh musíme pristúpiť ináč. Stvorili sme Smapíka - Messenger chatbota, ktorý prostredníctvom kvízov o hrách či filmoch zabával cieľovku celé leto. Atraktívne výhry a originalita kampane priniesla svoje ovocie - avšak, čo je najdôležitejšie, nesmierne nás to spolu s klientom celé bavilo. :)
Málokto si uvedomuje, že medzi sektory, ktoré sú najviac ohrozené pandémiou, patrí spolu so zdravotníctvom aj poľnohospodárstvo.
My to vieme, preto sme pre nášho klienta Sanagro pripravili projekt Naši farmári, ktorého cieľom je zapojiť do pomoci ohrozeným farmárom čo najviac firiem, organizácií aj širokú verejnosť. Takto funguje náš korona marketing – idea sa zrodila proaktívne v našej agentúre, pripravili sme stratégiu a kreatívu a v najkratšom možnom čase sme ju aj realizovali. Teší nás, že náš uvedomelý klient v tomto projekte našiel nielen nástroj pre krízovú komunikáciu, ale aj potenciál pre ďalšie budovanie svojej značky. Už len doplníme, že jeho hlavnou komunikačnou platformou je webová stránka prepojená s aktivitami na sociálnych sieťach a PR.
V spolupráci s klientom sme kvôli pandémií urobili veľký strategický krok. Do jeho e-shopu sme pridali sekciu #smedoma, ktorá sa z doterajšej B2B cieľovej skupiny zamerala skôr na B2C a z čisto lokálneho bratislavského biznisu urobila celoslovenský. Postarali sme sa nielen o atraktívny grafický dizajn produktov, ale aj o promo na sociálnych sieťach.
Hneď prvý týždeň po spustení promo príspevkov sme zaznamenali výrazný nárast naprieč všetkými metrikami. Vo veľkej miere sme oslovili nielen existujúcich fanúšikov, ale prilákali sme aj množstvo nových. V porovnaní s predchádzajúcim obdobím vzrástol dosah príspevkov o viac ako 2 200 %. Na samotné produkty sa z príspevkov prekliklo viac ako 400 fanúšikov, čo taktiež pomohlo k nárastu engagement rate o viac ako 430 %. Aj na základe týchto úvodných čísiel usudzujeme, že išlo o správne strategické rozhodnutie, ktoré v tomto období aspoň čiastočne zmiernilo dopad pandémie.
Pre klienta Mondieu, ktorý má na slovenskom gastronomickom trhu svoje stále miesto, spravujeme sociálne siete nielen u nás, ale aj u našich českých bratov. Máme pod palcom klientove Instagramy a Facebooky s celkovým počtom fanúšikov a followerov vyše 50 tisíc.
Za krátku dobu a s minimálnym rozpočtom sa nám podarilo hneď niekoľko skvelých vecí. Jedným z našich cieľov bolo zvýšiť interakcie, čiže aby naši fanúšikovia len pasívne nekonzumovali obsah, ale aby sa zapájali do spolutvorby sociálnych médií komentovaním, lajkovaním a zdieľaním príspevkov. A ako sa nám to podarilo? Na výbornú. Interakcie sme hneď za prvé týždne zdvihli o 124 % a správnym zacielením sa nám podarilo doručiť príspevky 1.300.000 unikátnym používateľom. Druhým hlavným cieľom bolo zvýšenie počtu fanúšikov. Pomocou akvizičných kampaní sa nám podarilo získať takmer 1 000 nových fanúšikov.
Staropramen je lovebrand. A o lovebrand je vždy radosť sa starať. Ciele, ktoré máme s klientom nastavené, sú jasné. A plníme ich s prehľadom už niekoľko rokov. Počas našej spolupráce sa nám podarilo zvýšiť impresie o vyše 800 % a mieru interakcie o 385 %.
V rámci celoročnej starostlivosti o značku Staropramen v digitále sa podieľame aj na komunikácii tematických kampaní, ako napríklad Dni pražského piva. Počas roka realizujeme množstvo projektov, ktorými budujeme pozitívny enagagement digitálneho publika so značkou. Aj vďaka tomu je Staropramen nielen naším agentúrnym miláčikom, ale aj lovebrandom pre stále viac spotrebiteľov na Slovensku.
Náš dlhoročný klient Daikin je rešpektovaným lídrom vo výrobe kvalitných klimatizácií či tepelných čerpadiel. Niekto by si povedal, že boooring, my však vidíme potenciál na komunikáciu na sociálnych sieťach aj v tejto téme.
Vďaka kontinuálnej a dlhodobej správe na LinkedIn-e a Facebook-u sa nám podarilo zvýšiť nielen poznateľnosť značky na slovenskom trhu, ale aj vybudovať slušnú fanúšikovskú základňu, s ktorou na dennej báze interagujeme. Jedným z našich cieľov je približovať odbornú problematiku hravým a pútavým spôsobom. Preto si naše publikum vychovávame a vzdelávame záživnou, no najmä zábavnou formou. V našom content plane nechýbajú anketové a live streamové súťaže či spolupráca s influencermi ako S hudbou vesmírnou či Miriam Kalisovou. Daikin je proste všetko, len nie nuda. :)
V realitnom marketingu plávame ako ryba vo vode. Pre developera ITB development spravujeme hneď niekoľko FB a IG stránok s ich projektami.
A síce sa o sociálnych sieťach hovorí, že sú v prvom rade komunikačné kanály, musíme skonštatovať, že nám sa skvelo osvedčili aj ako kanály konverzné. Ich správou sa nám totiž ročne podarí vygenerovať stovky leadov. Samozrejme na to nejdeme len čisto hard-sellovo, ale aj ľudsky. Nášmu publiku zodpovedáme frekventované otázky, usporadúvame lákavé súťaže a edukujeme v téme realít a urbanizmu.
Facebook a Instagram Lucaffè
Sociálne siete pre taliansku značku kávy? Sì, tutto perfetto! Naši social manažéri ukázali, že káva je na socializáciu priam ideálna. Za rok sa nám podarilo získať až 2 124 nových fanúšikov na Facebooku a 450 nových followerov na Instagrame. Výborne sa nám osvedčili najmä rôzne formáty pravidelných mesačných súťaží. Na jednu z nich reagovalo v komentároch viac než 3 700 súťažiacich a lajkom ju ocenilo viac než 1 300 fanúšikov. V takto rozbehnutej komunikácii budeme i naďalej pokračovať a už teraz sa tešíme na ďalšie interakcie. Sì, sì, sì!