Na našich serveroch sme publikovali už viac ako 400 webov, portálov, micrositeov a iných online systémov. Náš interný tím vývojárov pre teba vytvorí špičkový web, ktorý je nielen vizuálne, ale aj technicky vymakaný do posledného detailu – moderný a rýchly framework Laravel, žiadne nebezpečné opensource systémy, žiadne šablóny, všetko urobené na mieru pre klienta. Vývojový tím je súčasťou 2CREATE od jej vzniku, preto sme schopní projekty dlhodobo udržiavať, rozširovať o rôzne nové funkcionality a rozvíjať.
V poradí už niekoľký refresh webu developerského úspešného projektu Čerešne fine living.
Špičkový developerský web s množstvom rozšírených funkcionalít, ktoré majú za úlohu udržať používateľa na webe čo najdlhšie a dať mu nástroje uľahčujúce prácu s bytmi, ktoré vedú k zvýšenému počtu konverzií a zvýšenej kvalite leadov. Byty je možné porovnávať, uložiť si ich do "obľúbených bytov", ktoré ma používateľ k dispozícii v Mojej zóne a dokonca aj online rezervovať a zaplatiť online rezervačný poplatok bez nutnosti kontaktovať makléra.
Málokto si uvedomuje, že medzi sektory, ktoré sú najviac ohrozené pandémiou, patrí spolu so zdravotníctvom aj poľnohospodárstvo.
My to vieme, preto sme pre nášho klienta Sanagro pripravili projekt Naši farmári, ktorého cieľom je zapojiť do pomoci ohrozeným farmárom čo najviac firiem, organizácií aj širokú verejnosť. Takto funguje náš korona marketing – idea sa zrodila proaktívne v našej agentúre, pripravili sme stratégiu a kreatívu a v najkratšom možnom čase sme ju aj realizovali. Teší nás, že náš uvedomelý klient v tomto projekte našiel nielen nástroj pre krízovú komunikáciu, ale aj potenciál pre ďalšie budovanie svojej značky. Už len doplníme, že jeho hlavnou komunikačnou platformou je webová stránka prepojená s aktivitami na sociálnych sieťach a PR.
Naše kreatívne výstupy sú vždy výsledkom dobre premyslenej stratégie, čo dokazuje aj web Druhý názor.
Na základe kvalitatívnych prieskumov nášho klienta Daikin sme identifikovali dôležitý spotrebiteľský insight – väčšina ľudí pri kúpe klimatizácie prijme hneď prvú ponuku a neberie do úvahy druhý názor. Spustili sme preto kampaň, v ktorej nabádame záujemcov o klimatizáciu, aby si dali vypracovať aj druhú ponuku, a to jednoducho online. Daikin tak získava množstvo kvalitných leadov, a tým aj ideálnu príležitosť pritiahnuť zákazníkov konkurencie na svoju stranu.
Najväčšou výzvou pre korona marketing sú stratégie, ktoré dokážu generovať nové zisky aj počas pandémie. Príkladom je náš nový projekt Klauzula Korona
Väčšina zmlúv na Slovensku nás dostatočne nechráni pred zásahom vyššej moci, akou je napríklad koronavírus, čo môže dotknutým subjektom spôsobiť nenávratné škody. Niekto v tom vidí len smutnú štatistiku, my podnikateľskú príležitosť pre advokátsku kanceláriu Jakubčová a partneri. Spoločne sme navrhli 2 balíčky právnych služieb, ktoré ochránia ľudí pred zásahom vyššej moci. Navyše, čo je rovnako dôležité, obidva sú už teraz dostupné online na webe Klauzula Korona, ktorý je takisto naším dielom – po dizajnovej aj programátorskej stránke.
Pre projekt Kolísky sme spustili nielen ďalšiu kampaň, ale aj refreshnutý web kolisky.sk
Jedinečnosť kampane súvisí s repozicioningom celého projektu - vďaka rôznym vychytávkam pre rodiny s deťmi sme spustili komunikáciu prvého kids friendly bývania v Bratislave. Ako všetky weby ITB Development, aj kolisky.sk sú napojené na nami vytvorený Centrálny register, ktorý agreguje dáta a funkcionality všetkých ITB webov. Byty je samozrejme možné rezervovať a rezervačný poplatok uhradiť aj cez online platbu, ktorú sme pri developerských projektoch zaviedli ako prvý na Slovensku.