2C Social news blog: Chceš si udržať tempo? Zdieľať fotky nestačí
2C Social news blog: Chceš si udržať tempo? Zdieľať fotky nestačí

Vyššie, vyššie, ešte vyššie. Určite si pamätáš známu televíznu reklamu, v ktorej sa pán snaží dosiahnuť absolútny strop. O to sa samozrejme nesnáži jediný. Spoločnosť Meta rastie a používatelia sociálnych sietí stále pribúdajú. My a naši social media manageri sme z toho šťastní ako blchy. Prečo? Tento fakt je dôkazom toho, že sociálne siete pomôžu tvojej firme rásť. Avšak, má to jeden háčik. Zdieľať iba fotky nestačí. Vieme, že máš veľa otázok. Cítime to napätie až k nám do officu. Tak čítaj ďalej, vysvetlíme ti step by step. Muuahahah. Čeče kámo, sme predsa odborníci.

Koľko reels videí sa už po prečítaní nášho posledného blogu objavilo na tvojej firemnej stránke? O jedno viac? Stále málo. My sme v tomto procese ako ryby vo vode, ide nám to ľavou zadnou a úspešne tvoríme atraktívny a funkčný obsah pre našich klientov.

Podľa údajov spoločnosti Emplifi prekonávajú Instagram Reels všetky ostatné typy obsahu, pričom generujú o 55 % viac interakcií ako príspevky s jedným obrázkom a o 29 % viac interakcií ako štandardné videopríspevky. Reels a carousels sú teda pánmi formátov najúspešnejšieho obsahu pre značky. Nové prvky sa objavili aj pri livestreamoch, v ktorých Meta testuje rôzne stratégie s cieľom podporiť živé vysielanie a posilniť jeho prítomnosť medzi tvorcami na Instagrame.

Databáza digitálnych idolov

Influencer, alebo ako by sa opýtala tvoja babka: „ To je kto? Nové povolanie?“. Tebe to asi vysvetľovať nemusíme. Influenceri sa stávajú súčasťou kampaní, avšak za úspechom kampaní je efektívne cielenie a identifikácia relevantných tvorcov podľa počtu followerov, cieľovky influencera a samozrejme podľa témy, ktorú propaguje. Takýto výber nám zjednoduší tzv. Creator Market Place, nástroj na vyhľadávanie tvorcov,  ktorý Instagram čoskoro prinesie na naše územie. Náš život bude jednoduchší, ale kampane pre tvoju značku budú ešte viac prekvitať.

V každom z nás sa skrýva kameraman

Odlepme sa od Instagramu a presuňme pozornosť na inú sociálnu sieť. Sherlock Holmes alias náš tím skúsených marketérov z oblasti sociálnych sieti vypátral ešte jeden dôkaz, ktorý hovorí o úspechu videí. Youtube spúšťa apku "Create", je špeciálne navrhnutá pre vytváranie zaujímavých videí Youtube Shorts, priamo z tvojho Androidu. V čom sa líši od obľúbenej apky content creatorov CapCut (🍏) ? Priame prepojenie s tvojím ytb kanálom, odstránenie šumov vo videu, automatické titulky či bezplatný prístup k skladbám a množstvo iného. Vyskúšaš spolu s nami?

Kvalita vs. kvantita

V našom portfóliu sa nachádza efektívna správa nie jednej firmy aj na LinkedIne. Máš rád kvalitné informácie a zakladáš si na maximalizáciu hodnoty? Mal by si, dôvera v hoaxoch môže mať katastrofálny scenár. Niečo podobné si povedali aj tvorcovia platformy LinkedIn. Chcú sa viac zamerať na odborný obsah v nepodstatným dôrazom na aktuálnosť. Namiesto zverejňovania trendových tém, by ste sa ako firma mali zamerať na zverejňovanie hlbších, zasvätených príspevkov, vrátane informácií, ktoré ľudia nemôžu získať nikde inde, čo bude pre business väčší prínosom. Okrem iného LinkedIn ruší Creator Mode, no na druhej strane pridáva možností CTA tlačidiel, medzi ktorými sa objavuje aj zaujímavá funkcia s názvom "Prihlásiť sa k odberu môjho spravodajstva".  Nie jedno doučko o tom, ako tvoriť na LinkedIne obsah alebo aké možnosti reklamy ponúka by sa ti zišlo, že? Náš certifikovaný LinkedIn znalec, princ Krasoň, s tým nebude mať žiaden problém. Stačí nás kontaktovať.

Nestíhaš všetko sledovať? My v 2CREATE áno, a preto sa môžeš na nás obrátiť. V našich rukách sú profily a stránky s viac ako 500 000 používateľmi. Zabezpečíme komplexnú správu všetkých (aj tých ešte neexistujúcich) sociálnych kanálov tvojej firmy – Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest alebo iné. Interný tím social profesionálov navrhne stratégiu komunikácie, optimálny tone of voice, pripraví atraktívne témy na dlhodobú komunikáciu, vytvorí konkrétne reels, posty, grafiku, textácie a dokonca za teba odpovie na otázky – aj tie nepríjemné – v komentároch alebo správach. Toto chceš, tak nás sleduj aj naďalej, prípadne kontaktuj, pretože z ďaleka nekončíme.