Ako z neplánováneho insightu vznikla efektívna kampaň pre klimatizácie Daikin
Ako z neplánováneho insightu vznikla efektívna kampaň pre klimatizácie Daikin

Opäť sme sa raz presvedčili, aké užitočné môžu byť focus groupy. Na nich sme neplánovane zistili jednu veľmi zaujímavú informáciu. No, až taká náhoda to zasa nebola, pretože náhoda praje pripraveným. A to sme my vždy.

Na počiatku bol insight

Na počiatku bolo slovo, alebo presnejšie insight. Insight, ktorý mal pre nás cenu zlata. Popri množstve iných informácií sme sa dozvedeli, že drvivá väčšina ľudí pri kúpe klimatizácie akceptuje hneď prvú ponuku. Bez porovnania s inými alternatívami! 
Lepšiu nahrávku na smeč sme ani nemohli dostať.  

Stratégia (s)tvorenia

Rozhodli sme sa, že zmeníme spotrebiteľské správanie ľudí, ktorí si kupujú klímu. Podnietili sme ich k tomu, aby si ešte predtým, ako akceptujú prvú ponuku, nechali vypracovať aj druhú, alternatívnu ponuku. Jednoducho, online a zadarmo. A z dvoch ponúk, nech si potom vyberú tú lepšiu – našu :).

Stvorenie kreatívy

Keď máte správne nastavenú stratégiu, kreatíva už ide sama od seba. Vytvorili sme samostatný web Druhý názor na klímu, pripravili sme sériu natívnych článkov, spustili výkonnostný marketing a využili sociálne siete. 

Nakoniec happyend

A výsledky? Z nich sme happy nielen my, ale najmä náš klient Daikin. Nemôžeme síce prezradiť koľko presne nových žiadostí o vypracovanie ponuky na klímu sme kampaňou vygenerovali, no ich počet predčil všetky naše očakávania. A čo je najdôležitejšie – vďaka tomu všetkému získal náš klient množstvo nových zákazníkov, vrátane tých, ktorí už boli (takmer) rozhodnutí pre konkurenciu. 

Hľadáte aj vy neopozerané riešenia pre dosiahnutie obchodných cieľov? Ozvite sa nám a rovnako efektívnu kampaň pripravíme pre vás.