Dokážeme neuveriteľné veci s uveriteľnými textami
Dokážeme neuveriteľné veci s uveriteľnými textami

Dlhoročná práca v reklamke ťa naučí robiť veľa úloh už zautomatizovane (a vždy v top kvalite). Tvorba natívneho contentu je však úplne iná beštia.

Navzdory všeobecnému mýtu ti na solídne spracovaný natív nestačí bezchybná znalosť gramatiky, štylistiky a vlažný záujem o dianie okolo. Každý nový text vyžaduje nekoncentrovanú dávku nadšenia pre tému, o ktorej existencii si sa možno dozvedel pred desiatimi minútami, nasleduje náročný lov múz, prevteľovanie sa do duší tvojich cieľoviek a potom vypúšťanie tej tvojej nad klávesnicou.

Ak chceš plodiť uveriteľné texty, nedá sa to robiť polovičato a mechanicky. Musíš načrieť hlboko do svojej DNA a pripomenúť si dedičstvo pravekých predkov, čo si rozprávali príbehy pri táboráku v jaskyni. Musíš veriť vo všemocnú silu slov. My veríme a na túto vieru už niekoľko rokov úspešne konvertujeme aj našich klientov.

Príbeh ako mozgový budíček

Nebudeme ťa nudiť generickými poučkami o potenciáli natívneho contentu, namiesto štatistík ti položíme jedinú otázku: Čo by si skôr prečítal dieťaťu pred spaním – Dobšinského rozprávku či Pravidlá slušného správania? Dokonca aj obyčajné promo na ľudské cnosti sa trávi lepšie, keď je podané natívne. A prečo? Keď kŕmiš mozog obsahom, ktorý pozostáva z príbehu a nielen z faktografického zhluku dát, zapojíš do práce viac z jeho centier, zanecháš silnejší dojem a docieliš hlbšiu angažovanosť.

Rámcom takéhoto príbehu môže byť hocičo: história tvojej firmy spracovaná na webe, rozhovor s obchodným riaditeľom v ekonomickej prílohe mienkotvorného denníka, lifestylový blog, podcast pre tvojich zamestnancov, interný magazín... Daj nám vedieť, ČO chceš povedať, my ti fundovane poradíme, AKO, KOMU a (vďaka dobre zabehnutej spolupráci s platformami na podporu natívneho contentu) aj KAM.

 

Marketéri s PR a redakčnou úderkou

V 2create sme tím, ktorý rozumie nuansám reklamnej, PR aj novinárskej brandže, preto sa nezľakneme žiadnej, ani produkčne náročnejšej úlohy. Denne riešime ghost writing, nahrávame reportáže, fotíme v teréne, dolujeme ďalšie a ďalšie invenčné možnosti spracovania obsahu aj zo zdanlivo nezaujímavých zadaní, nad ktorými by už iné reklamky zlomili palicu.

Spoločne razíme heslo, že neexistuje nudná téma, len nudné spracovanie. Je nám jedno, či predávaš byty alebo lodné skrutky. Ukáž nám svoj produkt a my ti ukážeme, koľko pútavých príbehov sa naň dá nabaliť. Priprav sa, že obsah, ktorý od nás dostaneš, budú mať menej superlatívov a viac autenticity. Práve v tom je jeho výhoda pred tuctovými, instantne zabudnutými reklamnými textami.