Stále viac rastie dopyt po profesionálnej produkcii. Dôvod je jednoduchý – ako uvádza množstvo štatistík, ľudia dnes vyhľadávajú a uprednostňujú kvalitný obrazový content, či už v podobe fotografií alebo videa.
Kvalitné fotografie alebo video ako nosič informácie, príbehu alebo reklamy už dávno nie sú „nice to have“ súčasťou nielen online marketingu. Dá sa povedať, že sa stali jeho nevyhnutnou súčasťou. Podľa aktuálnych trendov dokáže video lepšie zasiahnuť publikum, je lepšie zapamätateľné a až 92 % mobilných užívateľov ho ochotne sharuje medzi priateľmi. Zároveň prináša aj väčšiu mieru konverzií v porovnaní s písaným textom. Dokonca aj Mark Zuckerberg tvrdí, že videá sú zlomovým bodom našej budúcnosti a budúcnosti online marketingu všeobecne.
Pozrite sa na pár vybraných štatistík, ktoré vás rýchlo dostanú do obrazu vo video trendoch pre najbližšie obdobie:
- Do roku 2022 budú videá tvoriť až 82 % online contentu, čo je 15-násobne viac ako v roku 2017 (Cisco)
- Facebook predikuje, že do roku 2021 bude ich platforma založená len na videách (Quartz)
- 75 % všetkých videí sa prehráva na mobile (eMarketer)
- Diváci si z videa zapamätajú až 95 % informácií v porovnaní s písaným textom, z ktorého si odnesú len 10 % (Insivia)
- Posty na sociálnych sieťach, ktoré obsahujú video, majú až o 48 % viac pozretí (HubSpot)
- Videá na webe pomáhajú zvýšiť traffic na stránke až o 300 % a výrazne prispievajú k získavaniu leadov (MarketingSherpa)
- Web, ktorý obsahuje video, má až 53-násobne väčšiu pravdepodobnosť dostať sa na titulnú stránku Googlu (Insivia)
- Video na landingpage dokáže zvýšiť mieru konverzie až o 80 % (Unbounce)
- Okolo 50 % užívateľov si najskôr pozrie video zamerané na produkt alebo službu predtým, ako navštívi kamenný obchod (Hubspot)
- Ľudia strávia v priemere 2,6-násobne viac času na stránkach, ktoré obsahujú video (Wistia)
- V súčasnosti až 71 % ľudí pozerá viac videí ako pozeralo rok predtým (HubSpot)
- 64 % užívateľov zrealizuje platbu po tom, čo uvidí brandové video na sociálnych sieťach (Tubular Insights)
Konzistentný obsah, efektivita, autentickosť
Práve to bol hlavný dôvod, prečo sme sa rozhodli zdokonaliť naše interné štúdio a ponúkať klientom celé portfólio služieb spojených s produkciou. Od pravidelného fotenia až po tvorbu krátkych či výpravných videí alebo animácií. Všetko s dôrazom na autentickosť a dosiahnutie cieľa.
Výhod to má hneď niekoľko. Klientom šetríme čas a peniaze. Dokážeme veľmi rýchlo a efektívne reagovať na akékoľvek požiadavky či nepredvídateľné situácie. Proaktívne prichádzame s novými nápadmi. Riešime autentický a konzistentný content šitý klientovi na mieru, ktorý nafotením či natočením videa nekončí.
Multiefekt = distribúcia contentu na maximum
Jedna z našich najväčších výhod. Celú tvorbu contentu riešime v širšom ponímaní a fullservisovo. Klienti už nemusia využívať na takéto produkcie rôzne štúdiá alebo freelancerov, ktorí síce splnia zadanie, ale tam sa ich práca končí. V 2CREATE z každej produkcie vyťažíme maximum – multiefekt. Čo to znamená? Uvedieme príklad:
Keď sa už rozhodnete zainvestovať napríklad do natočenia videa, nemalo by skončiť len na vašej stránke alebo len ako jeden post na sociálnych sieťach. Materiál, ktorý máte, ponúka oveľa väčšie možnosti, ako ho využiť a tým pádom vám dáva možnosť osloviť aj širšie publikum. A práve to robíme. S drobnými úpravami či prestrihmi ho vieme využiť nielen na webe, ale aj ako súčasť social contentu, blogov, vlastných časopisov vo forme rozšírenej reality, natívnych článkov, prerollov, bannerov... Všetko závisí od stanovených cieľov, publika, ktoré chcete osloviť a nástrojov, ktoré v kampani využívate a ktoré vám taktiež zabezpečíme.
Kvalitná produkcia sa stáva neoddeliteľnou súčasťou marketingu. Nároky na ňu neustále rastú a značky si už nevystačia s fotením či natáčaním prezentačného videa raz za čas. Musia prichádzať stále s novými, aktuálnymi informáciami, udržiavať pozornosť svojho publika, zapájať ho a interagovať s ním.
Pridaná hodnota produkcie „in house“
Klienti majú niekedy pocit, že nemajú čas, zaujímavé témy či budget na takúto produkciu. Ale práve na to sme tu my. V rámci fullservisových služieb dokážeme pod jednou strechou zabezpečiť kompletnú produkciu – od návrhu témy, kreatívneho spracovania, prípravy scenára, dramaturgie, profesionálnej produkcie či animácie „in house“ až po multiefektové využitie vzniknutých materiálov a zasiahnutie čo najširšieho publika. Všetko s cieľom dosiahnuť čo najlepšie výsledky.
Pomocou špičkového profesionálneho vybavenia, vlastného profi štúdia v našich priestoroch a skúseného interného produkčného tímu tak vieme pre našich klientov riešiť „in house“ všetko od profesionálneho fotenia produktov, zamestnancov, priestorov až po natáčanie rozhovorov, krátkych medailónikov, prezentačných videí či profesionálnych animácií. Kto povedal, že to nejde kvalitne, rýchlo a za rozumnú cenu? Doba praje pripraveným a to my sme.