Žiadny lov hláv, žiadne HR poučky. Náborová schéma prechádza zásadnou transformáciou. Dnes si medzi zamestnávateľmi vyberajú uchádzači a iba vyšší plat už nezaujme. Ak chcete byť magnetom na talenty, zvýšte svoju príťažlivosť na pracovnom trhu.
Nie je to žiadna mágia, ale výsledok systematickej a dlhodobej stratégie, ktorá sa týka personalistiky, marketingu a PR.
Nesprávni ľudia vo vašom tíme alebo vysoká fluktuácia sú chyby, za ktoré sa platí. Opýtajte sa preto sami seba: Koľko vás stojí nový zamestnanec a čo z toho dostanete naspäť, ak kvôli neefektívnym personálnym riešeniam odíde ku konkurencii?
Vy viete, akých ľudí potrebujete. My vieme, ako na nich zacieliť, získať ich a nestratiť.
Je vaša spoločnosť magnetom na talenty? Dokážete si udržať zamestnancov? Ide o veľa. My to vieme.
personalistov pripúšťa, že s náborového procesu
sa stáva marketingová záležitosť
kandidátov uprednostní ponuku
od zamestnávateľa s lepšou reputáciou
uchádzačov používa sociálne siete
na hľadanie zamestnania
odporučených zamestnancov tvori iba 7 % z celkového
počtu žiadostí, ale vedú k 40 % prijímaní a
väčšej pravdepodobnosti, že úspešní uchádzači
budú spokojní a ostanú
problémov vo firmách je výsledkom nezvládnutého
interpersonálneho fungovania
firmy, ktoré aktívne využívajú nástroje employer brandingu,
znižujú riziko odchodu zamestnanca do polroka po prijatí o
Budovanie značky zamestnávateľa má svoje pravidlá a časovú nadväznosť.
Nie je to jednorazová záležitosť,
ale ak sú procesy nastavené správne, predstavujú investíciu s vysokou návratnosťou.
Potrebujete:
1. IMPLEMENTOVAŤ
2. MERAŤ
3. ROZUMIEŤ
4. PLÁNOVAŤ
Keď sa spojí celý kruh, vaša firma bude mať všetky potrebné nástroje,
aby vystúpila z radu tuctových značiek zamestnávateľov a zaujala práve tých uchádzačov,
ktorých reálne potrebuje.
Aby ste našli nevyužitý potenciál vašej firmy, potrebujete nezaujatý a odborný pohľad zvonka - tu prichádzame na scénu my.
Teóriu, ako urobiť z vašej firmy ešte žiadanejšie pracovisko, ovládame na výbornú. A čo realizácia? To už je otázka na našich dlhoročných klientov.