Employer branding

Žiadny lov hláv, žiadne HR poučky. Náborová schéma prechádza zásadnou transformáciou. Dnes si medzi zamestnávateľmi vyberajú uchádzači a iba vyšší plat už nezaujme. Ak chcete byť magnetom na talenty, zvýšte svoju príťažlivosť na pracovnom trhu.

Nie je to žiadna mágia, ale výsledok systematickej a dlhodobej stratégie, ktorá sa týka personalistiky, marketingu a PR.

Nesprávni ľudia vo vašom tíme alebo vysoká fluktuácia sú chyby, za ktoré sa platí. Opýtajte sa preto sami seba: Koľko vás stojí nový zamestnanec a čo z toho dostanete naspäť, ak kvôli neefektívnym personálnym riešeniam odíde ku konkurencii?

Vy viete, akých ľudí potrebujete. My vieme, ako na nich zacieliť, získať ich a nestratiť.

EMPLOYER BRANDING = ZNAČKA ZAMESTNÁVATEĽA 

Je vaša spoločnosť magnetom na talenty? Dokážete si udržať zamestnancov? Ide o veľa. My to vieme.

86%

personalistov pripúšťa, že s náborového procesu
sa stáva marketingová záležitosť

84%

kandidátov uprednostní ponuku
od zamestnávateľa s lepšou reputáciou

79%

uchádzačov používa sociálne siete
na hľadanie zamestnania

odporučených zamestnancov tvori iba 7 % z celkového
počtu žiadostí, ale vedú k 40 % prijímaní a

47%

väčšej pravdepodobnosti, že úspešní uchádzači
budú spokojní a ostanú

80%

problémov vo firmách je výsledkom nezvládnutého
interpersonálneho fungovania

firmy, ktoré aktívne využívajú nástroje employer brandingu,
znižujú riziko odchodu zamestnanca do polroka po prijatí o

40%
Plánovanie

Ako vybudovať príťažlivú firmu

Budovanie značky zamestnávateľa má svoje pravidlá a časovú nadväznosť.
Nie je to jednorazová záležitosť,
ale ak sú procesy nastavené správne, predstavujú investíciu s vysokou návratnosťou.

Potrebujete:
1. IMPLEMENTOVAŤ
2. MERAŤ
3. ROZUMIEŤ
4. PLÁNOVAŤ

Keď sa spojí celý kruh, vaša firma bude mať všetky potrebné nástroje,
aby vystúpila z radu tuctových značiek zamestnávateľov a zaujala práve tých uchádzačov,
ktorých reálne potrebuje.

Aby ste našli nevyužitý potenciál vašej firmy, potrebujete nezaujatý a odborný pohľad zvonka - tu prichádzame na scénu my.

Pozrieme sa spoločne na smerovanie
firmy jej DNA, pomôžeme jasnejšie
definovať, čo hľadáte (a čo nie)
a aké
konkrétne nástroje využívať, aby ste to našli.
Vyčistíme pracovisko od konfliktov,
stabilizujeme vysokú fluktuáciu.
Nastavíme na mieru
Employee Value Proposition
- súbor hodnôt firmy, s ktorými ľahšie
zaujmete odborne aj personálne
vhodného človeka do tímu.
Vytvoríme Employee Advocacy Program,
vďaka ktorému sa z vašich zamestnancov stanú autentickí ambasádori, ktorí zdieľajú dianie vo firme cez vlastné sociálne siete, vďaka čomu niekoľkonásobne zvýšite zásah.

Pozrite sa, ako naše riešenia fungujú v praxi

Teóriu, ako urobiť z vašej firmy ešte žiadanejšie pracovisko, ovládame na výbornú. A čo realizácia? To už je otázka na našich dlhoročných klientov.

Orange
Naša viac ako 10 ročná spolupráca je dôkazom toho, že sme našli spoľahlivého partnera nielen pre internú komunikáciu. Či už ide o pravidelné vydávanie časopisov, digitálnu komunikáciu či videoprodukciu, vďaka 2create dostávajú naši kolegovia najaktuálnejšie témy podané vždy zaujímavou a pútavou formou. Oceňujem najmä ich profesionálny prístup, invenčnosť, či spoľahlivosť. A v neposlednom rade, práca s nimi je pre mňa obohatením a radosťou.

Ida Dupačová
Internal PR Coordinator, Orange Slovensko
Orange
Employer branding nie je záležitosťou len veľkých korporácií, ale aj dynamicky sa rozvíjajúcich firiem. Vyžaduje si neustále nové a svieže nápady či už v komunikácií navonok alebo v rámci interných procesov. Preto sme radi, že máme dlhoročného partnera, ktorý iniciatívne prichádza s témami a rôznymi formami komunikácie našich projektov a značky ITB, čím nielen dokážeme vďaka hrdosti na prácu ITB zvyšovať efektivitu, ale aj prirodzený záujem nových uchádzačov o prácu u nás.

Ivan Rolný
CEO, ITB Development
Orange
Nájsť kvalitných zamestnancov v rámci automobilového priemyslu je v súčasnosti náročné nielen na Slovensku, ale aj v Čechách. Preto sme stavili na skúsenosti agentúry 2create a zvolili autentickú formu hiringových kampaní. Kampane sa stretli s pozitívnym feedbackom nielen zo strany aktuálnych zamestnancov ale aj tých potenciálnych.

Ivana Bebjaková
Talent Acquisition Specialist, Yanfeng Automotive Interiors

Pre koho robíme