Typografia #smedoma

Sociálne siete

V spolupráci s klientom sme kvôli pandémií urobili veľký strategický krok. Do jeho e-shopu sme pridali sekciu #smedoma, ktorá sa z doterajšej B2B cieľovej skupiny zamerala skôr na B2C a z čisto lokálneho bratislavského biznisu urobila celoslovenský. Postarali sme sa nielen o atraktívny grafický dizajn produktov, ale aj o promo na sociálnych sieťach.


Hneď prvý týždeň po spustení promo príspevkov sme zaznamenali výrazný nárast naprieč všetkými metrikami. Vo veľkej miere sme oslovili nielen existujúcich fanúšikov, ale prilákali sme aj množstvo nových. V porovnaní s predchádzajúcim obdobím vzrástol dosah príspevkov o viac ako 2 200 %. Na samotné produkty sa z príspevkov prekliklo viac ako 400 fanúšikov, čo taktiež pomohlo k nárastu engagement rate o viac ako 430 %. Aj na základe týchto úvodných čísiel usudzujeme, že išlo o správne strategické rozhodnutie, ktoré v tomto období aspoň čiastočne zmiernilo dopad pandémie.