Čo sa stane, keď zmiešaš hambáče, maňušky, expandovaný polystyrén a zlaté tehličky? Záleží, kto ten guláš varí. Ak social media tím z 2CREATE, môžeš sa spoľahnúť, že výsledok bude chutiť všetkým – klientom aj koncovým zákazníkom.
Vyššie uvedené prísady a ešte zopár ďalších spája to, že sme ich nedávno využili pri ochucovaní klientskych kampaní pre sociálne siete. Po obľúbenej blogovej sérii zo sveta nášho social sme späť s čerstvými inšpiráciami! Znova ťa pozývame nahliadnuť do našej (nielen) facebookovej kuchyne, kde ti potvrdíme odveký zákon reklamy: keď sa stretne expertíza a elán marketérov s plnou dôverou klienta, výsledok prevýši očakávania bez ohľadu na výšku rozpočtov.
Na rovinu. Správa klientskych sociálnych sietí za mesačný paušál môže ľahko skĺznuť do pásovej výroby. Vo svete predvídateľných algoritmov a overených šablón je pohodlné ostať v línii polovičného nasadenia a robiť veci len preto, aby sa robili... a dosahovali (optimálne, nie ohurujúce) výsledky.
Všetko sa však mení, ak sa promovania brandu chopí tím, ktorý rozumie beyond marketingu a postovanie považuje za väčšiu výzvu než len servilné plnenie klientskych zadaní. Tím, ktorý browsuje relevantné marketingové weby, aj keď nemusí, lebo ho to baví. Tím, ktorý sleduje svetové social trendy meniace sa rýchlosťou jarmočnej centrifúgy a ešte má aj grif pretaviť ich do vlastnej nadupanej kreatívy. Nebudeme vám ukazovať stovky našich prác za ostatné obdobie, na to priestor nemáme, no vypichli sme pre vás tie najzaujímavejšie. Aha:
Od svetového hambáču k tomu slovenskému
Keď prišlo od Staropramenu zadanie poslovenčiť video z centrály značky s receptom na hamburgerový beer snack od ukrajinského šéfkuchára, povedali sme si (pevným patriotickým hlasom): „Hádam sa nenecháme zahanbiť vo vymýšľaní špecialít k pivu!“
Nasledujúc líniu globálnej kampane, ale so zreteľom na čo najväčšiu autenticitu a mieru stotožnenia, sme oslovili lokálnu osobnosť gastroscény a so slovenským šéfkuchárom Michalom Konrádom nakrútili videorecept na netradičný panázijský hambáč k pivu.
Naservírovali sme ho aj so súťažnou výzvou pre väčší engagement, vyžmýkali z pripraveného materiálu maximum permutovaním do ďalších statických postov či storíčok a vytešili sme sa z mimoriadne chutných čísel vrátane vyššej miery dopozerateľnosti oproti originálu.






Cesta ku kvalitným leadom vedie aj cez Facebook
Lead alebo teda prejavený záujem. Svätý grál, ktorý si každý klient túži poťažkať. Od nás sa, prirodzene, očakáva, že máme mapu s desiatimi alternatívnymi cestami, ako sa k nemu dostať – ideálne, nech je to rýchle a budget-friendly.
Pre Gansberg, čo je luxusný rezidenčný development, ktorý promujeme pre nášho klienta ITB, sme na to išli teasingom na obhliadku bývania. Vyzdvihnutím aktuálne prebiehajúcej akcie, ako aj zhrnutím hlavných benefitov, sme na jedno miesto dostali všetky kľúčové informácie, ktorými by mal facebookový fanúšik disponovať, kým definitívne zaklikne „áno, chcem vedieť viac“ a poskočí na úroveň leadu bez pocitu, že bol do akcie dotlačený.
Nech je Facebook plátnom! A tak sa stalo
Canvas či Instant Experience je reklamný formát, pri ktorom sa kreatívne vyžije nejeden socialista a grafik. A keďže náš klient Daikin miluje hravé riešenia, využili sme Instant Experience, aby sme urobili osvetu o jeho vymakaných čističkách vzduchu, ktorých význam pre zdravé dýchanie je – nielen počas pandémie vírusového respiračného ochorenia – nenahraditeľný. Hore, dole, doprava, doľava, klik sem, klik tam, na našom Daikin plátne sa používatelia nenudili. Okrem potvrdenia jeho povesti odborníka v oblasti čistého vzduchu sa nám podarilo priniesť na web klienta stovky záujemcov o čističky do domácnosti.




Kvalitný obsah nad zlaté tehličky
Myslíš si, že písať pútavo je drina? Tak si skús písanie, ktoré má byť pútavé a zároveň fundované! Napríklad pre Fundraise Capital. Chlapci finančníci sú ťažkí machri, čo dokážu o investíciách a trhových krivkách rozprávať s ľahkosťou, s akou iný opisuje dej včerajšej epizódy telenovely. Aby sme v postoch udržali vysoký štandard odbornosti, nezostalo iné, než vyhrnúť rukávy, rozžeraviť mozgové závity a expresne sa stať expertom na zlaté tehličky.
U iného klienta, ktorý sa špecializuje na zatepľovacie riešenia, sme zas potrebovali pretaviť technický stavebný žargón do jazyka človečiny. Prostredníctvom rozbíjania mýtov o zatepľovaní sa nám podarilo jasnou a zrozumiteľnou formou odprezentovať výhody expandovaného polystyrénu, materiálu, ktorého produktový opis nie je práve light čítanie pred spaním. Chápeme, že polčas rozpadu pozornosti na Facebooku je mizivo krátky, ale to nie je dôvod na podliezanie latky kvality contentu. My ju radšej preskočíme!



Srandičky s maňuškami
Ak máš v okolí decká, je nemožné, aby si nepoznal Haničku a Murka. Mali sme to potešenie riešiť reklamu pre e-shop s edukačnými hračkami, ktorý okrem iného spolupracuje aj s týmito hviezdnymi maňuškami známymi z populárneho detského programu. V rámci brand-awareness kampane zameranej na lepšiu poznateľnosť pre Facebook page e-shopu sme sa mamičkám prihovorili po mamičkovsky – citátmi zo života na materskej. Trafili sme do čierneho aj bez hardsellu.






Vitaj v 2CREATE, zoznamke kompatibilných klientskych duší
Kde vidíme priestor na komerčnú lásku, nemôžeme nezakročiť. Viac ako 15 rokov v reklamnej brandži a tučnejúca databáza klientov z rôznorodých segmentov sú výborné predpoklady dívať sa na trh kontextovo a vnímať spojenia, ktoré by samotný klient a jeho interné marketingové oddelenia nikdy nenašli, pretože na ich hľadanie popri štandardnej agende skrátka nie je čas.
Naposledy sa nám Amorovým šípom podarilo trafiť Austrotherm – experta na polystyrén a Daikin – experta na čistý vzduch. Na Facebooku promovaná minianketa priniesla win-win výstup pre obe spoločnosti. Pre nás je to zas prípadová štúdia o tom, že takticky riadené cross-sales aktivity nikdy nie sú krokom vedľa.
A aj o tom je beyond marketing, ktorý v 2CREATE robíme. Presvedč sa aj ty! Daj nám vedieť o svojom biznise a my ti dáme vedieť, ako sa s dobre nastavenou stratégiou (zďaleka nielen na sociálnych sieťach) zviditeľniť alebo si upevniť dobrú pozíciu na trhu.