Do tretice všetko dobré aneb check this soušl out! Opäť sme si pre vás pripravili crème de la crème z našich sociálnych sietí. #thedab
No ale nech tu len tak naprázdno neflausíme, poďme sa na to mrknúť.
1. 2create: Očakávanie verzus realita
Selfpromo musí byť! A keďže naša cieľovka nie sú len seriózni dospeláci, ale aj hravé deti uväznené v dospelom tele, založili sme si účet na (nie úplne) novej sociálnej sieti Tik Tok a vytvorili zábavné videjko, z ktorého internetom uje...strelilo dekel.
2. Staropramen: Live Vianoce
Live-streamové hrátky zbožnujeme my aj naši klienti, to už určite viete. Preto sme si dali repete obľúbeného live-stream pexesa, tentokrát vo vianočnom šate. Organické čísla boli, ako vždy, tip top.
3. Stella Artois: + 556 %
Keď klient zahlási „Potrebujeme zvýšiť impresie“, vieme, čo máme robiť. Proste ich zvýšime. Jednoducho a efektívne. Ale jak, Horste? Tak jo, my vám to řekneme. Odpoveďou je engagementový formát, akým môže byť napríklad aj hravá anketa + ďalšie správne nastavenia reklamy. Takto sa nám podarilo impresie zvýšiť až o 556 %.
4. Daikin: Míľnik
Netradičné fejsbúk formáty si ideme tak, ako si svet išiel v ’00 bedrové gate, nakreslené tenké obočie či Britney Spears. Jedným z nich je bezpochyby míľnik, s ktorým sa občas hráme, a ktorý milujeme pre jeho skvelé organické šírenie a inakosť. #simplicity
5. Dve sýpky: Mikuláš
Absolútny must každého developerského projektu, ktorý sa vyskytuje na social médiách sú aktuálne fotky zo stavby. Okrem toho, že takého zábery pravidelne cvakáme, sa navyše vieme vyhrať aj s ich obsahom. A finálny efekt? Informuje aj pobaví.
Dočítal si sa až sem? Tak to ťa možno bude zaujímať, ako sme sa odviazali pri vianočných výmysloch z našej dielne TU.